Mějte seřazené produkty na webu tak, abyste dosahovali nejlepšího poměru marže a obratu. Vylepšete pořadí díky umělé inteligenci zohledňující vliv aktuálních trendů v nákupech, data z historických prodejů, skladovost, sezónnost, aktuální slevy atd.
Řazení produktů v kategoriích se učí na základě historie prodejů. A zlepšuje se den ode dne.
Na základě dat z google analytics robot rozpozná, co vaši zákazníci aktuálně rádi nakupují.
Vy zadáte Járovi cíl např. maximální marži, obrat nebo kombinaci. Robot zahrne do kalkulace to, co zrovna letí, jak je prodejnost produktu ovlivněna tím, že je skladem, v sezóně, slevě... a upraví pořadí.
Sleduje, zda pořadí funguje dle očekávání. V opačném případě ho sám vylepší. Vyhodnocuje pokles či nárůst prodejů a zvažuje pečlivě každou pozici produktu.
Cenu určuje kombinace tří parametrů: počtu produktů a kategoríí v eshopu, toho, jak často Jára aktualizuje pořadí a frekvence podrobného zkoumání dat, kdy hledá úplně nové trendy v chování uživatelů. Ceny v kalkuacích níže, jsou přibližné náklady za měsíc pro uvedené modelové příklady.
Přibližnou cenu pro Váš eshop můžete jednoduše vypočítat tak, že počet Vašich produktů vydělíte tisícem a výsledek vynásobíte částkou 18 Kč.
Výsledná cena se může snížít o slevu 5% nebo 15% při platbě předem.
Ceny zde uvedené jsou pouze přibližné a mohou se lišit v závislosti na konkrétním eshopu. Výpočtené ceny platí pro uvedený počet produktů, každý produkt je ve třech kategoriích a aktualizace pořadí se provádí jednou týdně.
Pokud máte zájem o kalkulaci z naší strany nebo se chcete na cokoliv zeptat, neváhejte nás kontaktovat.